Obecnie prawie każda firma ma stronę internetową. Nic dziwnego. Internet umożliwia dotarcie do nowych klientów i ułatwia kontakt z nimi. Warto zainwestować w serwis, który odpowiednio reprezentuje firmę w Internecie, pomoże zwiększyć wiarygodność marki, zaprezentuje zalety i zaprezentuje ofertę. Dobra strona internetowa powinna realizować cele biznesowe, skupiać się na odbiorcy i jego oczekiwaniach. Reaguj na wyszukiwane problemy i angażuj potencjalnego klienta do dalszych działań.
Wiem, jak powinna wyglądać i działać nowoczesna strona internetowa. Projektując strony internetowe korzystam z najnowszych standardów, dzięki czemu strony szybko się ładują i działają poprawnie na każdym systemie i sprzęcie. Tworzone przeze mnie strony charakteryzują się miłą dla oka szatą graficzną oraz przejrzystym i estetycznym układem, dzięki czemu nawigacja po nich jest intuicyjna. Dodatkowo każda z moich stron posiada mobilną wersję serwisu, co pozytywnie wpływa na użyteczność i widoczność serwisu w Internecie (Optymalizacja SEO).
Prosta strona, zawierająca kilka sekcji. Krótka i zwięzła informacja dotycząca danej firmy.
Strona internetowa oparta o system zarządzania treścią WordPress zawierająca kilka zakładek.
One page to strona internetowa, która charakteryzuje się tym, że jest zbudowana na wyłącznie jednej karcie.
Ważnym elementem każdej firmy jest posiadanie własnego logo, aby być rozpoznawanym w internecie.
Blog to rodzaj strony internetowej, gdzie większość treści stanowią teksty oraz zdjęcia.
System do sprzedaży online - WooComerce składający się z kategorii, karty produktu oraz koszyka.